GOOGLE ADS
NAJ VAŠ OGLAS VIDIJO PRAVI LJUDJE, NA PRAVEM MESTU, OB PRAVEM ČASU!
Google ADs je s pomočjo Google Analytics orodja zmagovalno orodje za večjo prepoznavnost organizacije, boljšo prodajo in na splošno boljši uspeh organizacije.
S pomočjo Google ADs lahko dosežete pravo ciljno skupino, ki iščejo rešitev, katero vi ponujate.
Bodite med prvimi na spletnih iskalnikih s pomočjo oglasnih kampanj v iskalnem omrežju.
Oglašujete lahko tudi v prikaznem omrežju ter se pojavljate tudi na spletnih straneh partnerskih mrež. Ciljne skupine, ki so zapustile vašo spletno stran, lahko ponovno dosežemo z uspešnimi remarketing kampanjami.


Bi se želeli predstaviti prek video formata? Poleg tega, da vam ponujamo možnost video produkcije, lahko vaše video oglase tudi uspešno tržimo in oglašujemo prek Google video kampanj, ter tako gradimo na prepoznavnosti vaše organizacije.
Ste razvili mobilno aplikacijo, katero želite izstreliti med zvezde? Mi vam lahko pomagamo s postavitvijo univerzalnih oglaševalskih akcij za aplikacije.
Ali mogoče imate spletno trgovino in bi radi izpostavili določene produkte s pomočjo Shopping kampanj?
Smo imetnik Google certifikatov
Google search certification
Oglasi v iskalnem omrežju
Oglasi v iskalnem omrežju se prikažejo ob rezultatih iskanja v Google ali partnerskih spletnih mestih, ko uporabniki iščejo izdelke in storitve, ki jih ponujate. Pri tem plačate samo, ko oglas kliknejo in s tem obiščejo vaše spletno mesto ali pokličejo v podjetje.

Oglasi v prikaznem omrežju
Prikazni oglasi Google Ads se prikazujejo na več kot dveh milijonih spletnih mest in v več kot 650.000 aplikacijah, zato se lahko vaš oglas pojavi tam, kjer je ciljna skupina.
Google Prikazno omrežje z milijoni spletnih mest, novičarskimi spletnimi stranmi, spletnimi dnevniki in Googlovimi spletnimi mesti, kot sta Gmail in YouTube, omogoča, da boste dosegli 90 % uporabnikov interneta po vsem svetu. S specializiranimi možnostmi za ciljanje, ključne besede, demografske podatke in ponovno trženje (remarketing) lahko stranke spodbudite, da opazijo vašo blagovno znamko, razmislijo o vaši ponudbi in naredijo naslednji korak.

Video oglasi
Videooglasi se prikazujejo samo tistim ljudem, za katere to želite, pri čemer plačate samo, ko si oglase ogledajo. Z drugimi besedami: denarja ne zapravljate za oglaševanje ljudem, ki jih vaše podjetje ne zanima. Tako lahko želeno ciljno skupino izberete na podlagi starosti, spola, lokacije, zanimanj in drugega. Pri tem plačate samo, ko so uporabniki v interakciji z oglasom. Če ga preskočijo pred 30 sekundami (ali pred koncem), zanj ne boste plačali.

Oglasi za aplikacije
Univerzalne oglaševalske akcije za aplikacije vam pomagajo promovirati aplikacijo za naprave iOS ali Android milijardam uporabnikov v Googlu na podlagi ene same oglaševalske akcije.
